.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز بارشهای بهاری در شمال و غرب کشور

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش باران از دیروز در نیمه شمالی و غربی کشور آغاز و در روز چهارشنبه بر میزان آن افزوده می شود. 
به گزارش شمال نیوز  براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی با ورود یک سامانه بارشی به کشور در ۲۴ ساعت آینده در شمال غرب، برخی مناطق غرب، دامنه های البرز و سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و در جنوب شرق کشور نیز رشد ابر، وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

همچنین از بعد از ظهر روز سه شنبه و چهارشنبه بر مقدار بارشها در شمال غرب، غرب، دامنه های البرز و سواحل شمالی کشور افزوده شده و گستره بارشها به دامنه های مرکزی زاگرس و برخی مناطق جنوب غرب نیز می رسد. این سامانه در روز پنجشنبه در نیمه شمالی کشور فعال می شود.

همچنین از روز چهارشنبه با نفوذ زبانه پرفشار دمای هوا کاهش می یابد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب غرب کشور و برخی مناطق غرب جنوب پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

براساس این گزارش در سلماس، منجیل و لاهیجان بارش پراکنده باران آغاز شده و به دلیل هجوم ابرهای بارشی از سمت شمال غرب بارندگی های پراکنده در شمال غرب،غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر به صورت پراکنده آغاز می شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.016 seconds.